Domov

Panorganix razvija nove izdelke in se širi na nove trge

25 februarja 2021 Aktualno Novice


Podjetje Panorganix iz Ljutomera se je v začetku lanskega leta znašlo v nezavidljivem položaju, ki so ga zaradi začetka epidemije narekovale nizke cene solate iz italijanskega trga ter povečana pridelava solat na domačih vrtovih v Sloveniji. Višku solat na trgu je botrovalo tudi zaprtje gostinskega sektorja in šol. Zaradi tega so se v Panorganixu odločili več pozornosti posvetiti izboljšanju kakovosti pridelkov, kar je v drugi polovici leta obrodilo sadove.

Kot pravi Niko Miholič, v Panorganixu odgovoren za prodajo, so lani zaradi razmer, ki jim je botrovala epidemija koronavirusa, več časa posvetili naložbam in izboljšavi kakovosti pridelkov. Med drugim so povečali pridelovalne kapacitete in tržišču predstavili slovensko ekološko solato. Tako sedaj v Ljutomeru stojijo novi rastlinjaki v velikosti dveh hektarjev, v katerih pridelujejo izključno ekološko solato, praktično skozi vse leto. Ob tem Miholič dodaja, da so novosti in spremembe v kakovosti zaznali tudi kupci, saj se je v drugi polovici leta prodaja solate povečala, trend dobre prodaje pa se nadaljuje tudi v tem letos. Ob tem so se v Panorganixu odločili, da zaenkrat asortimana izven solatnic svojih pridelkov več ne bodo širili, tako v ponudbi ohranjajo različne vrste solat, zelišča, špinačo, motovilec, česen, fižol in ameriške borovnice.
Na prodajne police nameravajo v kratkem poslati tudi novost na področju solat in sicer solate »ready to eat«. Trend vnaprej pripravljenih solat je močno prisoten v zahodnoevropskih državah in temu trendu je naklonjen tudi vse hitrejši tempo življenja.
Glede naložb Miholič pravi: »Namen imamo tudi širitev kapacitet v Ljutomeru, s tem bo povezano tudi povečano zaposlovanje ljudi iz lokalnega okolja.« V Panorganixu je trenutno okrog 50 zaposlenih, v toplejših mesecih se število zaposlenih približa stotici, to nihanje je seveda povezano s sezonskimi deli v nasadih ameriških borovnic, dodaja Miholič.
V prihodnjem mesecu načrtujejo začetek gradnje rastlinjaka za pridelavo živih solat in zelišč v Romuniji. Tako bo konec leta v Romuniji postavljen podoben rastlinjak kot stoji v Ljutomeru. Miholič ob tem dodaja, da bodo tako prisotni na 22 milijonskem tržišču, prav tako imajo že vzpostavljene tudi dobre povezave s trgovskimi sistemi. V prihodnosti načrtujejo tudi širitev v Nemčijo, in sicer v okolici Berlina, kjer že potekajo pogovori z lokalno skupnostjo.
Podjetje Panorganix je od leta 2018 prisotno tudi v sosednji Avstriji, najprej so bili prisotni v trgovini Hofer, sedaj pa so prisotni še v avstrijskem Sparu in Lidlu.

VIR: Radio Murski val

Članek je objavljen tudi na STA:

https://www.sta.si/2872243/panorganix-razvija-nove-izdelke-in-se-siri-na-nove-trge